Sunday morning!

God morgon! Visst är det en fantastiskt morgon? Underbart väder här i lilla Ljungskile! 
Nu har jag precis ätit frukost och ska börja fixa mig lite, ska nämligen in till stan på loppis. En bekant till familjen ska flytta från huset till deras somarstuga (som de självklart fixat till så att den är varm på vintern med) och ska sälja ut nästan allting så ska se om vi hittar något kul. 
 
Igår var jag ju som sagt på jobbet ett par timmar, på kalas på em/kvällen och sen hade jag det mysigt med Malin och kollade film en stund hos mig! Mysigaste på länge :) Det gick bra på jobbet, var dock rätt långtråkigt i början, det kom typ inga kunder alls! Sen så var jag ju och firade Frida som fyller 25 snart, jättekul att få träffa både min släkt och hennes andra sida av släkten igen, var så längesen nu. Melody var jättegosig och vi pussades och kramades massor. Har väldens goaste kusinbarn verkligen. Sen på vägen hem från smögen plockade vi upp Mallan i Uddevalla och drog hem till mig och såg 17 again, sjukt längesen jag såg den!
 
 
Nu måste jag dock fixa mig, hörs sen! PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0