Rebecca Sörensen

 
Hej! Mitt namn är, som ni säkert redan förstått, Rebecca. Vem är då jag?

Jag heter Rebecca Sörensen, är född 1995 och bor i en villa med min mamma, pappa och husdjur i Ljungskile, en liten by som ligger ungefär en timme norr om Göteborg. Jag går sista året på samhällsprogrammet med inriktigt lag och rätt på Plusgymnasiet i Uddevalla. Innan gick jag media på samma skola men bytte precis innan jullovet i ettan då jag märkte att det programmet inte var något för mig. Det vi lärde oss kunde jag redan innan så jag kände att jag fick ut mer av att byta till samhäll. 
 
Jag är intresserad av foto och webdesign, hästar, att resa och mode & shopping! Har ridit i princip hela mitt liv men just nu rider jag max någon gång i veckan på min kompis tävlingshästar och då blir det mest uteritter eller ett lättare dressyrpass då och då. Jag har haft både sommarponny, halvfoderhäst, ridit på ridskola och varit på ridläger både i Sverige och utomlands. 
 
Förutom att gå i skola, shoppa, hänga i stallet eller vara med vänner så jobbar jag lite också, på McDonalds på Torp köpcentrum strax utanför Uddevalla. Trivs jättebra där och tycker att det är kul att träffa så mycket olika människor varje gåg jag jobbar samtidigt som jag får göra mycket olika saker.
 
Jag har även världens underbaraste pojkvän, eller man som han helst kallas. Han heter Magnus och bor i Stockholm, så vi träffas inte så ofta. Men som det ser ut nu så kommer jag flytta dit efter studenten. Han är världens mest underbara människa och skämmer bort mig hela tiden hihi. Ni kommer självklart få följa alla mina resor till huvudstaden, dock inte i detalj då jag är väldigt mån om folks privatliv men ni kommer ju få se lite av Magnus här i bloggen!
 
Är det något mer ni undrar så är det bara att skriva en kommentar så svarar jag på er fråga och kompletterar detta inlägget. Hoppas ni fortsätter läsa min blogg! PUSS

Jag och Magnus nör vi är ute och äter på O'learys i Gbg med hans vänner.
Jag och Kent, en häst jag red i våras/somras. Han är tråkigt nog såld nu! Foto: Natali Andreasson
En utav mina två chinchillor.
Me, myself and I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0