Mys-mode on!

God eftermiddag! Har precis haft mysigt hemma-spa med mig själv! Började med en lång och varm dusch där jag skrubbade mig massor, rakade benen mm. Sen smorde jag in mig med body shops cocosnöts body butter, tog i hårinpackning, kleta på en ansiktsmask och satte fötterna i ett fotbad och skrubbade och tvättade dem jättenoga! Smorde in dem när jag var klar med det också. Så nu känner jag mig fräsch och redo för en aktiv helg fylld med ridning, jobb, kalas och kanske tupperwareparty. 

Nu ska jag dock över till grannen om en stund och käka middag, väntar bara på att mami ska komma hem. Är så skönt att vara tight med sina grannar, så slipper man bry sig om sitt utseende när man går dit så jag tänker inte byta om från myskläder haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0