Mindre bra start på dagen

Några dåliga saker som hänt idag:
- spillde ner allt som går att spilla ner i ett vardagsrum. Bordet, mattan, mammas laptop, mammas datormus, soffan, you name it!
- Min visdomstand har börjat komma på ena sidan (eller bilstolstand som jag trodde att det hette när jag var liten)
- Sov sämst i natt, vaknade 28374982 ggr och kunde ej somna om.
- TVn i mitt rum funkar inte, och inte heller den i vardagsrummet. 
- Internetet på min telefon funkar inte heller, går knappt att surfa och den vill inte koppla upp på wifi knappt? BLÖ
 
Några bra saker dock:
+ Har endast 3 lektioner idag, bara en av dem är plugglektioner!
+ Jag körde bil till skolan.
+ Jag kör hem till skolan, men först till Torp och Felia (asså telia) Måste lösa internetet på min tele..
+ Jag är glad idag, vet ej när jag var glad senast. (hösten ger mig deppmode)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0