Fars dag

Hej!! Hur mår ni? Själv är humöret på topp idag och jag mår svinbra! Skönt med tanke på hur trött jag var i veckan, har ju sovit jättedåligt sen jag kom hem från Magnus.. :( var inte så mycket bättre i natt egentligen men fick iaf tillräckligt många timmars sömn, även fast de inte var sammanhängade haha! Det var nämnligen så att jag vaknade i natt strax innan två och som de flesta vet sover jag alltid med Tvn på med antingen sexan eller MTV på men så somnade jag med femman på och när jag som sagt vaknade så var det första jag såg bruden från the fucking ring!! :( Och jag hatar verkligen skräckfilmer och blir livrädd så jag vågade ju inte byta kanal förräb filmen var slut.. Som tur var så var det typ en kvart kvar så slapp se så mycket (a) sen bytte jag till trygga MTV och kollade på jackass och skrattade. Och Magnus hade som tur, eller något, varit ute och krökat så han ringde strax efter tre och pratade med mig i en timme så jag kunde somna sen.. 
 
 
Sen idag så har jag ridit en ny häst jag antagligen ska börja ta hand om och rida tillsammans med mamma! Och den här är faktiskt halvsyskon med Kent jag red i somras och det märktes verkligen på henne! Hur trevlig som helst och står med 5 min cykelavstånd från mig. Sjukt skönt!
 
Nu ska jag dock städa rummet vilket jag inte gjort än. Sen ska vi fira fars dag hos min syster tillsammans med hennes sambo Patrick. Mys!
 
Laina som hon så fint kallas Efter Aerline H och farfar är Cortez.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0