13/11-13

Pust! Vilken dag! Inte suttit still en minut typ. Har både sprungit och åkt massa idag. Hade bara en lektion idag men var ändå inte hemma förrän vid halv 3 pga möten och liknande. Har varit och betalat blomkudden till begravningen, varit på Resia angående studieresa till Rom med klassen för att kolla priser och varit på Gustavsbergs badrestaurang angående studentbalen och preliminärbokat datum och kollat priser där med. Så nu är jag äntligen hemma och kan ta det lugnt nu en stund innan middagen, sen blir det plugg! Har så många bollar i luften att jag blir helt trött och snurrig.. Men det är kul så det är värt det! Dessutom går tiden och dagarna snabbare om man har mycket att göra :) 
 
Nu ska jag dock äta lite pepparkakor, dricka te och mysa en stund! Det är jag värd. 
 
Bild från Östrabos bal som jag var på i våras med min granne Jens som tog studenten då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0